czwartek, 27 sierpnia 2009

59. 27 sierpnia 2009, CZ-33481.



Słoooniiik! <3

Odkryłam nowy typ ludzi na Postcrossingu. Adresatka najpierw na pół kartki rozwodziła się na temat mojego wyglądu zewnętrznego [nie ma to jak zaatakować komplementem!], a na drugie pół zawodziła żalosną prośbą o kartkę in return z mojego rodzinego miasta. No cóż. Nawet na Postcrossingu chamscy wyłudzacze istnieją. Oczywiście żadnej kartki ode mnie nie dostanie i pewnie tego nie zauważy, bo jest druga w Czechach i wątpie żeby pamiętała co codziennie dostaję. Dla niektórych ludzi powinno utworzyć się grupę wsparcia Anonimowych Postcrosserów (;

2 komentarze:

  1. hahaha :D wyłudzacze ;D

    ja czasami pisze do ludzi, żeby mi odpisali xD a to ze przy okazji kartke dostane to bonus ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nigdy nie piszę i nie proszę się. po prostu jak ktoś wyśle mi coś, to faaajnie ^^*

    OdpowiedzUsuń