wtorek, 14 lipca 2009

1. 17 kwietnia 2009, LV-5837. 1. La 17-an de aprilo de 2009, LV-5837.

Polski:

Pierwsza kartka, po całych 19 dniach od chwili zarejestrowania, dotarła z Łotwy. Nie mam zielonego pojęcia, co ona przedstawia, ale w tamtym momencie było to zupełnie nieważne, moja głupia radość i wręcz dziecinne podniecenie wzięło górę nad wszystkim. ^^*

Mam jeszcze 45 starych kartek to wrzucenia tutaj, zanim dojdę do aktualnych to minie spory szmat czasu. ;D

Podróżowała: 3 dni.

Dystans: 824 km.

Esperanto: [Speciale por Jorge ^^*]

Unua bildokarto, post 16 tagoj de la registriĝo, alvenis de Latvio. Mi ne scias kion ĝi montras, sed tiam tio estas tute negrava, mia malsaĝa jubilo kaj eĉ infaneca entuziasmo estis la plej gravaj. ^^*

Mi havas ankoraŭ 45 malnovajn publikigotajn bildokartojn. Do antaŭ ol mi publikigos ilin, pasos multe de tempo. ;D

Tempo de vojaĝo: 3 tagoj.

Distanco: 824 kilometroj.

2 komentarze: